diumenge, 23 de setembre del 2012

Aquí comença tot

Hola a tots! 

Em dic Victor i tinc 22 anys. Aquest any, després d'haver cursat el Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil, m'he decidit a donar un pas més en la meva formació com a educador i he començat el Grau d'Educació Infantil a l'Universitat Blanquerna. 

Un cop fetes les presentacions, m'agradaria reflexionar sobre el títol del meu blog. Com tots sabem, després de la presentació de l'assignatura, es va obrir un fòrum al Blink on cadascú havia de respondre la pregunta: QUÈ NO SÉ. Aquesta qüestió em va dur a pensar en totes les coses que em queden per aprendre, ja siguin totalment noves o afegits a aquelles que ja conec.

Precisament per això, començo aquest blog amb il·lusió i dues finalitats: aprendre i compartir els coneixements adquirits a GTIC, ja provinguin de les explicacions de classe, com de la meva pròpia recerca. 

Espero que aquest blog em permeti aprendre moltes coses i, alhora, em permeti ajudar a gent que es trobi perduda en el món de les GTIC. 

Sigueu benvinguts i benvingudes! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada